Kerhotoiminta

Viinikerho LaSI

Viinikerhossa insinööreillä on tilaisuus tutustua viinien makukylläiseen maailmaan ja nauttia niistä kaikilla aisteilla. Viinikerho kokoontuu LSIn toimistolla kuukausittain kesäkuukausia lukuun ottamatta. Kullekin kerralle on valittu teema, jonka mukaisia viinejä maistetaan kuusi laatua. Samalla saa pienen tietoannoksen valitusta aiheesta.

Viinikerhoon voi tulla mukaan jokainen viineistä kiinnostunut LSIn jäsen ilmoittautumalla viimeistään viikkoa ennen tapahtumaa Tero Ojaselle sähköpostilla: tero(ät)tvojanen.net tai tekstiviestillä: 044 585 6340. Aikaisempi osallistuminen tai viinien harrastaminen ei ole tarpeen. Kerralla mukaan sopii 6-12 osallistujaa.

Osallistujilla tulisi olla mukana kuusi kappaletta keskikokoisia, värittömiä, jalallisia viinilaseja. Niiden puutteessa on tosin mahdollista käyttää toimistolta löytyviä kuohuviinilaseja (kunhan tiskaa ne käytön jälkeen).

Lautapelikerho

Lautapelikerho on pelipaikka ja porukka kortti- ja lautapelien ystäville. Lautapelikerhon ideana on mahdollisuus pelata aikaavieviä ja isompia porukoita vaativia pelejä unohtamatta nopeita ja parin hengen pelejäkään.

Pelihetkiä pyritään järjestämään kerran kuukaudessa pelaajien innokkuuden ja mahdollisuuksien mukaan. Lautapelikerhoon saa tulla mukaan lautapeleistä innostuneet LSIn / LIROn jäsenet. Ota mukaan peli jota haluaisit pelata porukalla tai tule katsomaan mitä muut ovat tuoneet mukanaan. Pelipaikkana toimii LSIn toimisto aka. Insclub (Rautatienkatu 19 A, 4. krs).

Lautapelikerhon peli-illoista lisää kerhon Facebook-ryhmästä: