Tietoa meistä

Lahden Seudun Insinöörit ry:n historia ulottuu 1930-luvulta tähän päivään ja nykyään meitä on jo noin 1700 jäsentä.

Tutustu yhdistyksemme historiaan, tämän päivän toimikuntiin ja toimintaan sivuvalikosta.

Tavoitteemme

Lahden Seudun Insinöörit ry on akavalaisen Insinööriliiton paikallinen jäsenjärjestö. LSI:n keskeiset toimialueet ovat työmarkkinatoiminta, jäsentoiminta jäsenetuineen ja viestintä. Toimimme teidän kanssanne ja puolestanne. Haluamme olla luomassa hyvää insinöörihenkeä vaikutusalueellamme yhteisten tapahtumien ja viestinnän kautta. Tapahtumien, joihin jokainen jäsenemme on tervetullut oppimaan, tutustumaan toisiin jäseniin tai ihan vain viettämään aikaa hyvässä seurassa.

Olemme läsnä valtakunnallisessa vaikuttamisessa järjestötasolla ja tarvittaessa toimimme linkkinäsi Insinööriliittoon.