Toimikunnat

Koulutustoiminta

Koulutustoiminnan merkeissä järjestetään vuosittain tapahtumia, jotka liittyvät joko ammatilliseen kehittämiseen tai vapaamuotoisempaan itsensä kehittämiseen. Insinööriliiton kokeneiden kouluttajien avustuksella järjestetään monia mielenkiintoisia ja ajankohtaisia koulutuksia. Lisäksi huolehditaan aktiivijäsenten järjestöosaamisesta ja kouluttautumisesta.

Vapaa-ajan toiminta

Vapaa-ajantoimikunta suunnittelee ja järjestää jäsenistön iloksi ja verkostoitumiseksi useita eri tapahtumia vuoden aikana esim. teatterimatkat, konsertit, lajikokeilut ja kisatapahtumat. Jos haluat ehdottaa uusia tapahtumia tai olet kiinnostunut liittymään toimikuntaan, voit lähettää sähköpostia joko vetäjälle tai osoitteeseen tapahtumat@lsi.fi.

Viestintätoimikunta

Viestintätoimikunta huolehtii jäsentiedotuksesta. Viestimme tunnelmia tapahtumista somessa ja hoidamme nettisivujen ylläpidon, pikapostien ja tiedotteiden lähettämisen. Jos olet valokuvaamisesta kiinnostunut ja somealustat ovat tuttuja - laita viestiä.

Työmarkkinatoimikunta

Senioritoiminta

Toimintaryhmän tarkoituksena on olla ikääntyvien, mutta aktiivisten insinöörien virikkeellisenä, aatteellisena ja toiminnallisena yhdyssiteenä. Seniorien toimintaryhmä kokoontuu toimintakaudella syyskuu-toukokuu aina kunkin kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona (markkinakeskiviikko) kello 10:00 - 11:00 LSI:n toimistolla (InsClub).